به هیچ عنوان با فعالیت دست فروشان به صورت پراکنده در سطح شهر یزد موافق نیستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سپنتا نیکنام رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد گفت: امروز تعدادی دست فروش به شورا مراجعه کردند و به دنبال دریافت مجوز برای فعالیت در سطح شهر بودند.

وی با بیان اینکه الان ایستگاه هایی در سطح شهر یزد برای ایجاد شب بازار دست‌فروشان ایجاد شده، افزود:  به هیچ عنوان با فعالیت دست فروشان به صورت پراکنده در سطح شهر یزد موافق نیستیم.

وی با بیان اینکه در گذشته و انتهایی که شب‌ها اقدام به فروش اجناس می‌کردند به سمت خروجی‌های شهر هدایت می‌شدند، اظهار کرد: این قسمت‌ها به نوعی ورودی شهر هم به حساب می‌آیند و سیما و منظر شهری یزد را خدشه‌دار می‌کند.

نیکنام تصریح کرد: لازم است به گونه‌ای عمل کنیم که اداره اجرائیات شهرداری یزد تکلیفش را بداند که درباره این افراد چه کند و بتواند با اختیاراتی که دارد، جلوی فعالیت آن‌ها را بگیرد.

وی به طرح تخفیف پرداخت عوارض شهرداری یزد اشاره کرد وگفت: در صورتی که می‌خواهیم واقعا مردم از طرح تخفیف‌ها بهره‌مند شوند، به تمام آنها پیامک ارسال شود تا بتوانند در این طرح شرکت کنند، تبلیغات این طرح باید به صورت کامل انجام شود تا مردم بهترین و بیشترین بهره را از آن داشته باشند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار