فرماندار شهرستان اردبیل گفت: به دنبال سفر استاندار به روسیه هفته آینده هیأت اقتصادی برای تسهیل صادرات وارد استان اردبیل می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، جواد زنجانی فرماندار شهرستان اردبیل گفت: از زمانی که دولت تدبیر وامید فعالیت خود را در عرصه اقتصاد مقاومتی آغاز کرده است حمایت‌های گسترده و فراگیری از تولید کنندگان در استان شده است به طوری که باتشکیل ستاد رفع موانع تولید کلیه واحدهایی که راکد و یا نیمه فعال بودند با اعطای تسهیلات ارزان قیمت سعی کردیم آنها را در مسیر تولید و بهره‌برداری قرار دهیم.

وی افزود: انسجام و اتحاد بین مسؤولان و تشریک مساعی آنان در رفع موانع تولید کنندگان باید بیش از پیش تقویت شود تاما شاهد طرحی نباشیم که به دلیل بروکراسیاداری و مقررات دست و پاگیر اداری دیر به بهره‌برداری برسد و یا اینکه به حالت راکد و یا نیمه فعال باقی بماند.

فرماندار اردبیل یادآور شد: زمانی ما باید از تولید کنندگان انتظار رقابت به دیگر تولید کنندگان کشورهای همسایه را داشته باشیم که حداقل موانع تولید را در داخل کشور از پیش‌روی آنان برداریم.

زنجانی عنوان کرد: تنها در این صورت است که تولید کنندگان بدون دغدغه می‌توانند برای رقابت با دیگر تولید کنندگان خارجی رقابت کنند و ما باید دست به دست هم دهیم تا بستر مناسبی را برای تولید کنندگان فراهم آوریم تا آنان بتوانند در یک فضای مناسب کاری به عنوان یک تولید کننده نقش خود را در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی انجام دهند.

وی با اعلام سفر قریب الوقوع هیات بلند پایه تجاری کشور روسیه به استان افزود: به دنبال سفر هیاتی از استان به ریاست استاندار تلاشگر خدابخش به کشور روسیه و دیدار با مسئولان بلند پایه و تجاری و بازرگانی آن کشور که به منظور تسهیل صادرات تولیدات محصولات کشاورزی صورت گرفت امیدواریم با سفر متقابل تیم اقتصادی روسیه به اردبیل شاهد رونق بیش از پیش صادرات استان به کشورهای روسیه باشیم .

وی گفت: تحقق این مهم قدمموثری در حمایت از تولید کنندگان استان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.