به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقات کشتی جام روستاییان شهرستان کوهرنگ در چلگرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقات کشتی جام روستاییان کوهرنگ با شرکت 15 تیم در رده های سنی مختلف در سالن کشتی اداره ورزش و جوانان شهرستان در چلگرد برگزار شد.

در رده سنی خردسالان این رقابتها و در وزن 20 کیلوگرم، امیرصالح غیبی اول، احمدرضا غیبی دوم و اشکان محمد حسینی سوم، و در وزن 24 کیلوگرم، میثم جمالپور اول، محمد عادل غیبی دوم و کیانوش گودرزی سوم شد. 

در رده سنی نونهالان، علیرضا غیبی، حامد یوسفی و امیرمحمد حسینی حائز رتبه های اول تا سوم وزن 28 کیلوگرم شدند و سپهر محمد حسینی رتبه اول، امیرمحمد غیبی رتبه دوم و محمدمهدی غیبی و آریا غیبی مشترکاً رتبه سوم وزن 32 کیلوگرم را به دست آوردند.

در رده سنی نوجوانان و در وزن 38 کیلوگرم هم رامین غیبی اول، صالح افتاده دوم و فرزین غیبی و محمد دادور مشترکاً سوم، و در وزن 45 کیلوگرم سینا غیبی اول، رحیم غیبی دوم، و مهدی جمالپور و محمد غیبی مشترکاً سوم شدند.

در رده سنی جوانان و در وزن 52 کیلوگرم نیز مهدی موسوی اول، احمدرضا پرویزی دوم و محمدمهدی فرامرزی سوم شد و علیرضا محمد حسینی، پیمان غیبی نفر و مهدی غیبی نفرات اول تا سوم وزن 62 کیلوگرم شدند.

گفتنی است: نفرات اول و دوم رده های سنی مختلف به مرحله فینال راه یافتند. 

کوهرنگ از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری با 35 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد. 

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار