تیم والیبال شهرداری تبریز با پیروزی برابر هاوش گنبد در یک دیدار معوقه توانست جواز حضور در پلی‌آف مسابقات لیگ برتر را کسب کند.

شهرداری تبریز ٣ - هاوش گنبد صفر/ حضور تبریزی ها در پلى آف قطعى شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان خانه والیبال تهران بعدازظهر امروز میزبان يك ديدار معوقه از هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان بود. 

این ديدار از ساعت ۱۶ و بین دو تیم شهرداری تبریز و هاوش گنبد برگزار شد دیداری که حمید راهجردیان به همراه وحید پورکاشیان قضاوت آن را برعهده داشت.

این مسابقه که برای تبریزی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و در پایان با پیروزی ٣ بر صفر شاگردان عادل بناکار مقابل هاوش گنبد به پایان رسيد.

شاگردان عادل بناکار ست نخست اين ديدار را با نتیجه ۲۵ بر ١٨ به سود خود تمام کردند.

در ست دوم این دیدار هم برتری با تبریزی ها بود و شاگردان بناکار از همان ابتدا برتری خود را به حریف گنبدی ديكته کردند.

در این ست تیم شهرداری تبریز موفق شد ۲۵ بر ۱۵ حریف خود را از پیش رو بردارد و ۲ بر صفر پیش بیفتد.

در ست سوم این دیدار دو تیم تا امتیازات میانی نمایش پایاپایی داشتند شاگردان رحمان محمدی راد در تیم هاوش گنبد در تلاش بودند این مسابقه را به صورت نزدیک‌تر پيش ببرند. با این حال تیم هاوش گنبد این ست را هم با حساب ۲۵ بر ٢١ به تیم شهردارى تبريز واگذار كرد.

تیم والیبال شهرداری تبریز كه پيش از این مسابقه در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار داشت، با اين پيروزى حضور خود در جمع تیم های راه یافته به پلى آف را قطعى كرد. 

تکلیف تیم های صالحین ورامین و راه عمران ساری نیز پس از برگزاری دیدار معوقه تیم صالحین ورامین مقابل تیم والیبال پارسه و همچنین راى کمیته انضباطی در خصوص دیدار راه عمران ساری و شهردارى اروميه مشخص خواهد شد.

دیدار این دو تیم در چهارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر به دلیل حواشی ناشی از رفتار تماشاگران گنبد نيمه كاره مانده بود. سازمان لیگ فدراسیون والیبال به منظور جلوگيرى از اعتراض در دو تیم، تصمیم به برگزاری مجدد این دیدار در زمين بى طرف گرفت.

دو تیم صالحین ورامین و سایپا تهران هم در حال حاضر در شهر ورامین به مصاف هم رفتند. این دیدار هم دیداری معوقه به شمار می‌رود. نتیجه این دیدار هم برای مشخص شدن تیم های راه یافته به پلی آف مهم خواهد.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار