رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل گفت: مشکلات مالی باعث شده تا نتوانیم در لیگ برتر تیم داشته باشیم و این مشکل باید حل شود.

رئیس هیأت وزنه‌برداری اردبیل : برای اداره ورزش مشکل داریم چه برسد تیمداری کنیمشاهین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت : سعی کردیم که مشکلات عمده وزنه‌برداری را برطرف کنیم و هیأت‌های شهرستان‌های نیر و نمین را راه‌اندازی کردیم و پیگیر راه‌اندازی شهرستان‌های مشگین‌شهر و پارس‌آباد هستیم تا رشته وزنه‌برداری در شهرستان‌ها هم فعالیت خود را آغاز کنند.قبلا هیأت‌های شهرستان‌ها غیرفعال بودند و نه تنها فعالیت سازمان یافته بلکه ورزشکار هم نداشتند که ما در این چند ماه اخیر توانستیم شهرستان‌ها را تا بخشی سر و سامان بدهیم.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل تصریح کرد: مربیان وزنه‌برداری را شیفت‌بندی کردیم تا به صورت منظم به تمرینات خود ادامه دهند و بعد از هشت سال تیم نوجوانان وزنه‌برداری اردبیل توانست مقام اول کشور را به دست آورد.

اسبقیان افزود: اردبیل قطب وزنه‌برداری کشور است و از نظر دارا بودن ورزشکاران و مربیان باتجربه جزو چند استان نمونه کشور هستیم.یک فرد متخصص و با تجربه به عنوان مسؤول کمیته استعدادیایی داریم که با همکاری اداره آموزش و پرورش مربیان خود را جهت استعدادیابی به مدارس می‌فرستیم تا افرادی که فاکتورهای اولیه رشته وزنه‌برداری را دارند گزینش شوند و در سالن آموزش و پرورش تمرین کنند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل ادامه داد: حضور در لیگ نیازمند حمایت مالی است و اردبیل مانند سایر استان‌های بزرگ از حمایت مالی شرکت‌های بخش خصوصی برخوردار نیست به همین علت استانی‌های که از نظر اقتصادی خوب هستند می‌تواند لیگ برگزار کنند ولی ما همه تلاش خود را انجام می‌دهیم که در سال‌های آینده در لیگ هم یک تیم داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار