نظامیان رژیم صهیونیستی 590 فلسطینی از جمله 128 کودک را در ماه ژانویه از کرانه باختری، نوار غزه و قدس اشغالی بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، موسساتی که به امور اسرا و حقوق بشر در اراضی اشغالی می پردازند، اعلام کردند: نیروهای رژیم صهیونیستی در طول ماه میلادی گذشته (ژانویه) 590 فلسطینی را از کرانه باختری، نوار غزه و قدس اشغالی بازداشت کرده اند.

به گزارش این موسسات، از مجموع 590 فلسطینی بازداشت شده، 128 نفر آنان کودک و 14 نفر زن بودند.

همچنین "احمد مبارک"، یکی از اعضای شورای قانونگذاری فلسطین و "نضال ابو عکر"، یک خبرنگار، نیز تحت بازداشت اداری قرار گرفتند.

بنابراین تعداد کل فلسطینی‌هایی که در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند به 7 هزار نفر رسید که 300 نفر آنان کودک، 51 زن و 11 دختر بچه هستند و تعداد کل بازداشت شدگان اداری به 600 نفر و تعداد خبرنگاران زندانی شده به 21 نفر رسید.

هیئت امور اسرا و آزادشدگان فلسطین اعلام کرد: در ماه میلادی گذشته نیروهای رژیم صهیونیستی حملات شبانه بسیاری به سلول های زندانیان داشته و به سیاست اهمال کاری پزشکی و بازداشت انفرادی و جریمه های نقدی هنگفت علیه فلسطینیان بازداشت شده ادامه داده اند.

این موسسه در خصوص شرایط بد زندان های رژیم صهیونیستی در تمامی ابعاد از نبود امکانات پزشکی و درمانی تا شکنجه زندانیان هشدار داد و این اقدامات جنایتکارانه را محکوم کرد.


 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار