رئیس هیات تیراندازی قزوین از لغو مسابقات اهداف پروازی جاده ابریشم خبر داد.

لغو مسابقات تیراندازی جاده ابریشمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگار جوان؛مسابقات بین المللی تیراندازی جاده ابریشم قرار بود در رشته اهداف پروازی اسفند ماه به میزبانی قزوین برگزار شود.

برگزاری این مسابقات زمان ریاست مهدی هاشمی جدی بود اما اکنون که وی از ریاست این فدراسیون کنار گذاشته شد مسئولان، دیگر پیگیر برگزاری این مسابقات نشدند.

حسین زکی زاده رئیس هیات تیراندازی استان قزوین ومسئول برگزاری این مسابقات اظهار داشت:زمانی که مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی بود برای برگزاری این مسابقات تلاش زیادی کرد وچند جلسه با شهرداری ومسئولان استان قزوین انجام داد تا این رقابت برگزار شود اما پس از اینکه وی از ریاست فدراسیون کنار رفت برگزاری این مسابقات نیز فراموش شد.

وی افزود:قرار بود این مسابقات برای نخستین بار  در ایران برگزارمی شد و هاشمی هم به عنوان  نائب رئیس کنفدرافدراسیون آسیا پیگیر این مسابقات بود اما متاسفانه پس ازرفتن وی از طرف فدارسیون کسی برای برگزاری این رقابت ها با مسئولان استان تماسی نگرفت.

زکی زاده در پایان خاطر نشان کرد: اکنون زمان زیادی به آغاز این مسابقات باقی نمانده است. با این وجود بعید است که با سر پرستی جدید فدراسیون مسابقات برگزار شود چون فرصت کافی برای برنامه ریزی وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار