قم؛

ترویج سکولاریسم در محافل و هیئات دینی و مذهبی خواسته ی دشمنان

عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: ترویج دین و هیئت سکولار خواسته کلیدی دشمنان انقلاب و نظام است چراکه ما اساساً دین و هیئت سکولار نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی در مراسم تجلیل و تکریم از شاعران و مداحان انقلابی گفت: دشمنان با اینکه ما صرفاً به عزاداری برای امام حسین (ع) و اهل‌بیت (ع) بپردازیم و درعین‌حال کاری به مسائل سیاسی و امور مسلمان و دشمنان و آمریکا و صهیونیسم جنایتکار نداشته باشیم، مشکلی ندارند و اساساً هدف و خواسته‌شان هم ترویج سکولاریسم در محافل و هیئات دینی و مذهبی است.

عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به این‌که پایبندی به تعبد شرعی و معنویت‌افزایی از دیگر شاخصه‌های مهم انقلابی‌بودن و انقلابی‌ماندن است، افزود: آنچه مهم است این‌که باید ارزش و اهمیت و اثرگذاری این انقلاب اسلامی برای نسل جوان بیان شود و بگوئیم که ما همه سر سفره انقلاب نشسته‌ایم و از برکات آن بهره‌مند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نخستین شاخصه مهم انقلابی‌بودن چه برای مداحان و شاعران اهل‌بیت(ع) و چه برای مسئولان و سایر اقشار مردم این است که باور به سیاسی‌بودن دین داشته باشیم.

رفیعی با تأکید بر اصل لزوم تبعیت از ولایت‌فقیه به‌عنوان شاخص کلیدی انقلابی‌بودن تصریح کرد: استکبارستیزی شاخصه مهم دیگر در بحث انقلابی بودن است. این مسئله زمان و مکان هم نمی‌شناسد به این معنا که در هر زمان و مکانی یک فرد انقلابی باید دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز باشد.

عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی العالمیه بابیان این‌که در آستانه انتخابات قرار داریم، خواستار تقویت وحدت و همدلی میان نیروهای انقلابی شد و گفت: آنچه مهم است این‌که مداحان بدون آن‌که له یا علیه کاندیدایی موضع‌گیری کنند همه را برای حضور یکپارچه و دشمن‌شکن در انتخابات دعوت کنند تا انشاالله شاهد انتخابات پرشور باشیم.


انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.