نماینده سابق مجلس گفت: اساس ماندگاری انقلاب ما ظلم‌ستیزی و استقلال به معنای استفاده از بنیه و استعدادهای داخلی است.

بیژن نوباوه‌وطن نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با رمز بقای انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب سوسیالیستی شوروی سابق، یکی از مهم‌ترین انقلاب‌هایی بود که به تأسی از شرایط اقتصادی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه امروز چیزی از کمونیست و سوسیالیست باقی نمانده است، ادامه داد: انقلاب‌هایی که در این بستر شکل گرفتند، محکوم به فنا هستند و با تغییرات و تحولات بین‌المللی فرو می‌پاشند.

نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های انقلاب ما تکیه بر مسائل اعتقادی و ایدئولوژیکی است، تصریح کرد: اگر ریشه انقلاب ما چیزی جز مسائل فرهنگی و اعتقادی بود، قطعا تاکنون با شکست مواجه می‌شد اما اساس ماندگاری انقلاب ما ظلم‌ستیزی و استقلال به معنای استفاده از بنیه و استعدادهای داخلی است.

نوباوه‌وطن با اشاره به اینکه دشمن طی این سال‌ها اقدامات گسترده‌ای را علیه انقلاب ما انجام داد که می‌توان به جنگ تحمیلی، حمله به هواپیما و دکل‌های نفتی و همچنین تحریم‌های ظالمانه اشاره کرد، اظهار داشت: نسخه‌ای که امام خمینی (ره) برای انقلاب ما پیچید، کاملا برگرفته از تفکر و ایدئولوژی بسیار پیشرفته اسلامی بود که منجر شد در برابر همه مشکلات بایستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار