۵۷۹ تعاونی فعال بانوان در زمینه‌های مختلف در استان مازندران فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در همایش بانوان تعاونگر استان مازندران ، گفت: دولت سه سال گذشته همهٔ توان خود را برای رسیدن به جایگاه شایسته در تولید، اشتغال و اقتصاد گذاشت و با تمام مشکلات موجود سعی در مهار تورم، ایجاد و حفظ اشتغال داشته است.

وی با اشاره به ضعیف بودن فرهنگ تعاون، بر فرهنگ‌سازی در این زمینه تأکید کرد و افزود: اساس همکاری و همدلی را باید در تعاونی‌ها دید که با اندک سرمایه خود بیش‌ترین کمک و خدمات را به منطقه خود می‌رسانند..

مدیرکل تعاون استان با اشاره به اینکه باید نگاه به بخش خصوصی تغییر یابد، گفت: هر کاری که قانون اجازه دهد، ما از آن حمایت خواهیم کرد و در رفع مشکلات موجود باید اولویت‌بندی کرد و پذیرفت رفع مشکلاتی که در طی سال‌ها باوجود آمده، نیازمند زمان است.

سیاوش علیزاده مدیر امور تعاون اداره کل نیز در این جلسه، گفت : با توجه به توان بسیار بالای تعاونی ها، بخش تعاون باید سهم خود را در اقتصاد استان به حداکثر برساند.

وی افزود: اگر قرار باشد به توسعه و پیشرفت پایدار برسیم، بخش تعاون و علی الخصوص بانوان تعاونگر می توانند نقش ویژه ای را در این مهم ایفا نمایند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار