استاندار همدان گفت: در شرایط مهم حاکم بر منطقه، مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دفاع خود را از ولایت‌فقیه اعلام کرده و انقلاب اسلامی را بیمه کنند.

مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن انقلاب را بیمه کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛نیکبخت با بیان اینکه امروز هیچ قدرتی جرأت تعرض به خاک این مملکت را ندارد افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی امروز ایران، امن‌ترین کشور جهان است.

وی در ادامه افزود: در سفر سال گذشته رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان 850 میلیارد تومان اعتبار به این استان تخصیص یافت که همه این اعتبارات تخصیص یافته و برای ساخت و تکمیل و تجهیز پروژه‌های استان صرف شده است.

نیکبخت ادامه داد: در دهه فجر امسال 774 میلیارد تومان طرح در سطح شهرستان‌های این استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح 2 نیروگاه خورشیدی با حضور وزیر نیرو در استان همدان و کلنگ‌زنی 3 نیروگاه خورشیدی دیگر در سطح این استان گفت : استان همدان به قطب نیروگاه‌های خورشیدی در سطح کشور تبدیل شده است.

نیک‌بخت از بازتولید و احیای بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل شده استان خبر داد و گفت: به برکت برجام و با ورود سرمایه‌گذاران خارجی به استان واحدهای جدید نیز ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.