همدان؛

رونمایی از ٤ کتاب جدید در ملایر

همزمان با دهه فجر از چهار جلد کتاب جدید در ملایر رونمایی شد.

رونمایی از ٤ کتاب جدید در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به فعالیت ٦ ناشر در ملایر افزود: شهرستان ملایر در بسیاری زمینه ها جز شهرستان های تراز اول است و برای همین ادعای عنوان شهرفرهنگی را داریم.

جمالی زاده با بیان اینکه ملایر در حوزه موسیقی هم جزء شهرستان های شاخص‌ است گفت: پارسال گروه همراز ملایر به عنوان سفیر فرهنگی کشورمان در ترکیه با اجراهای خوب خود، افتخارآفرینی کردند و امسال هم در جشنواره موسیقی سنتی فجر استان، هنرمندان موسیقی ملایر شایستگی‌های خود را نشان دادند.

وی افزود: در حوزه انتشارات هم، امسال انتشارات «دانشگاه ملایر» با انتشار ١٨ عنوان کتاب، انتشارات «کبریا» با ١٠ عنوان و انتشارات «آوازه دانش» نیز با چهار عنوان کتاب چاپ و منتشر شده، فعالیت خوبی داشتند.

در ادامه کتاب رمان «نرگس» نوشته محمود جوادی از انتشارات کبریا ملایر، مجموعه شعر «آخرین ورق» تألیف جواد غیاثوند از انتشارات مایا تهران، سرطان را بهتر بشناسیم «با رویکرد کاربردی» تألیف میثم رحمتی فرد و سمیرا ساعتچی از انتشارات آوازه دانش ملایر و زراعت در سیلاخور نوشته میثم رحمتی فرد و علی کردی از انتشارات آوازه دانش ملایر توسط جمعی از مسئولان شهرستان ملایر رونمایی شد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار