امیر کاظم پور گفت:توجه به مسائل مالی تمرکز را از ورزشکار دور می کند و نمی خواهم درگیر مشکلات فدراسیون شوم.

نمی خواهم درگیر مشکلات مالی فدراسیون شومامیر کاظم پور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:اردو خوبی در انزلی داشتیم و کمانداران رکوردهای بالایی را به ثبت رساندند تیم ملی برای مسابقات کاپ آسیایی هند آماده می شد که این رقابت ها به تعویق افتاد و باید برای مسابقات بعدی که در تایلند برگزار می شود تمرین کنیم.

وی افزود:فدراسیون همه امکانات لازم برای برگزاری اردو مناسب تیم ملی را فراهم کرد تا ملی پوشان در شرایط ایده آل در مسابقات حاضر شوند اما هر فدراسیونی بار کم وکاستی هایی روبه رو است که بخشی از آن به منابع مالی برمی گردد که از طرف نهادهای مربوط باید تامین شود.

ملی پوش کامپوند گفت:فدراسیون با همین منابعی که در اختیار دارد تیم های ملی را در تمام رده های سنی به مسابقات مختلف اعزام می کند و حتی اردو تیم ملی هیچ وقت به مدت طولانی تعطیل نبود.

وی ادامه داد: رقابت درعرصه های جهانی نیازمند هزینه های بالایی است و تیر وکمان هم جزء رشته های پرهزینه است که موفقیت در آن در اختیار داشتن امکانات سخت افزاری زیادی را می طلبد.با این حال ملی پوشان کشور مان با توجه به شرایطی که دارند در مسابقات جهانی موفق ظاهر می شوند.

کاظم پور در ادامه عنوان کرد: من به خاطر علاقه ای که به تیرو کمان داشتم وارد این عرصه شدم و موفقیت در ورزش مورد علاقه ام بیشتر از توجه به منابع مالی آن است.مشکلات وموقعیت فدراسیون را درک می کنیم و نمی خواهم تمرکزم را بر این مسئله صرف کنم. چون شرایط اقتصادی کشور امکان موقیت بهتر این از را برای فدراسیون ها و ورزشکاران فراهم نمی کند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی ورزش تیرو کمان به عنوان ورزش حرفه این انتخاب کردم در جریان مشکلات مربوط به آن بودم براین اساس تصمیم گرفتم خود را درگیر مشکلات نکنم چون تا وقتی مشکلات اقتصادی کشور بهبود پیدا نکند شرایط فدراسیون ها هم تغییر نخواهد کرد واعتراض کردن فایده ای ندارد و تمرکز را از ورزشکار می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار