باشگاه سپاهان با صدور کارت بازی بین المللی جپاروف خیالش بابت محرومیت احتمالی از نقل و انتقالات راحت شد.

کارت بازی بین المللی جپاروف صادر شد/ جذب چشمی منتفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرور جپاروف پنج شنبه هفته گذشته با قراردادی 6 ماهه به سپاهان پیوست و امروز هم کارت بازی بین المللی (itc) خود را دریافت کرد تا خط بطلانی بر محرومیت احتمالی سپاهان از نقل و انتقالات زده شود. 

بعد از اتفاقاتی که برای باشگاه تراکتورسازی به علت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بین المللی(itc)  این تیم رخ داد و این تیم نتوانست کارت بازی بین المللی شهباززاده دریافت کند همه منتظر بودند که این مشکل هم برای سپاهان به وجود آید اما با صدور کارت بازی بین المللی جپاروف ،زرد پوشان اصفهانی خیالشان راحت شد که آنها همانند تراکتورسازی از سوی فیفا با محرومیت مواجه نشدند.

به هر حال جپاروف با دریافت کارت بازی خود می تواند تیم سپاهان در بازی هفته بیست و یکم مقابل ماشین سازی همراهی کند. 

پیری مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان ضمن تایید این موضوع گفت: کارت بازی جپاروف را بدون مشکل خاصی دریافت کردیم و این بازیکن ازبکی با صلاحدید ویسی سرمربی تیم قادر به همراهی تیم مقابل ماشین سازی است. 

وی درباره اینکه جپاروف مدنظر ویسی نبود، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و جپاروف در اولویت سوم ویسی قرار داشت که بعد از ناکامی در جذب علی کریمی بازیکن دیناموزاگرب با جپاروف به توافق رسیدیم و وی را به خدمت گرفتیم. 

مدیر رسانه ای تیم سپاهان درباره وضعیت جذب چشمی و شهباززاده تصریح کرد: جذب روزبه چشمی منتفی شد اما مدیر عامل تیم در حال مذاکره با شهباززاده است تا با این بازیکن طی امروز یا فردا قرارداد ببندد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما قصد داریم با شهباززاده قرارداد یک سال و نیم ببندیم اما تاکنون این بازیکن با مدت قرارداد موافقت نکرده است. اختلاف ما با شهباززاده بر سر مدت قرارداد است که اگر این مشکل برطرف شود با این بازیکن قرارداد می بندیم. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار