یادواره 634 شهید والامقام فصل زمستان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، مسئولان استان و مسئولان نظامی و انتظامی در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فصل زمستان شهرستان اردبیل، شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم از تمامی فجرآفرینان تشکر کرد و گفت: شهدای انقلاب اسلامی با ایثار جان و مال خود بسترساز انقلاب اسلامی شدند و شهدای جنگ تحمیلی، مدافع حرم نیز با نثار خون خود عزت و امنیت را به کشور هدیه نمودند.

حجت الاسلام نظرپور گفت: مردم و مسئولان باید با پی بردن به اهداف والای شهدا یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم و در عهد و پیمان خود با آرمان های امام راحل استوار باشیم.

وی در پایان تیزبینی در دشمن شناسی و بصیرت را وظیفه امروز آحاد مختلف مردم دانست و گفت: دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیل است که همواره با نقشه های شوم خود در صدد تضعیف انقلاب اسلامی و ایجاد ناامنی در کشور شده اند و ما با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال مشت محکمی بر دهان آنها خواهیم زد و بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب تجدید خواهیم نمود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.