این احتمال وجود دارد که منصوریان با ترکیب بازی های گذشته به مصاف تیم السد قطر برود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطربه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به دیدار استقلال و السد قطر این احتمال وجود دارد که منصوریان به ترکیب بازی های گذشته دست نزند چرا که این مربی معتقد است همیشه باید ترکیب برنده به میدان برود.

لئوناردو پادوانی، میلاد زکی‌پور، رابسون جانواریو، امید ابراهیمی، وریا غفوری، امید نورافکن، کاوه رضایی، بهنام برازی، مجتبی حق دوست و علی قربانی دیگر بازیکنان اصلی استقلال در دیدار امروز هستند و با توجه به نظر منصوریان احتمال حضور این بازیکنان در دیدار مقابل السد زیاد خواهد بود.

 سرمربی آبی‌ها به نوعی هارمونی ترکیب تیمش را پیدا کرده و بازیکنان جوانش به بهترین شکل اعتماد او را پاسخ داده‌اند. بعد از بازی‌ها و نتایج خوب استقلال در نیم فصل دوم، منصوریان به ترکیب اصلی شامل 11 بازیکن فیکس و 2 تا 3 ذخیره دست پیدا کرده و استقلال هم با این مدل چینش بازی روان‌تری را به نمایش می‌گذارد.

حالا استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل باید برابر السد قطر قرار بگیرد. منصوریان این بار هم ریسک نمی‌کند که تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند. جلوتر از رحمتی، احتمالا زوج رابسون-پادوانی به مانند بازی ماشین‌سازی حضور خواهند داشت و غفوری و زکی‌پور در کناره‌ها. 

در خط هافبک هم ابراهیمی، نورافکن، برزای و حق‌دوست در سطح آمادگی بالایی قرار دارند و احتمال تغییر عقیده منصوریان درباره حضور فیکس این بازیکنان بسیار کم است. نسبت به دیدار ماشین‌سازی، فقط خسرو حیدری است که احتمالا بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد تا دوباره کاوه رضایی به جای خودش برگردد. علی قربانی هم که در خط حمله، ستاره بی‌چون و چرای دو هفته اخیر آبی‌ها بوده، باز هم امید منصوریان برای باز کردن دروازه حریف خواهد بود.

دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و السد قطر امروز ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار