هویت بصری و گرافیک شبکه چهار با المان های کاملا ایرانی و اسلیمی و مناسب با ذائقه مخاطب ایرانی طراحی شده و آماده رونمایی است .
به گفته عباس محبوب مسئول طراحی گرافیک جدید شبکه 4:با توجه به هویت شبکه 4 و رسالت شبکه سعی کردیم در این پروژه از عناصر فرهنگی ایرانی استفاده کنیم و به همین دلیل در طراحی لوگو شبکه از رنگ فیروزه ای که نمایانگر هویت ایرانی، اسلامی و فرهنگی ما می باشد استفاده کردیم.
وی افزود: از ساختار خود لوگوی شبکه چهار استفاده کردیم و تغییرات را اعمال کردیم و رنگ آن را به فیروزه ای-طلایی تغییر دادیم.
محبوب گفت: ما تلاش کردیم طرحی را استفاده کنیم که علاوه بر اینکه کاملا ایرانی است مدرن هم باشد و برای مخاطب جذابیت بصری داشته باشد.
وی ادامه داد: برای زیرنویس های شبکه نیز از یک متریال شیشه ای فیروزه ای که درخشندگی خوبی دارد استفاده شده است.
هویت بصری شبکه چهار که بسیار حرفه ای و هوشمندانه طراحی شده است ، شامل پکیج گرافیک ، بازطراحی لوگو و ... می باشد. و در ساخت آن به تمامی عناصر سمعی و بصری از جمله تم موسیقیایی آن و نیز طراحی فونت توجه خاص شده است.
بررسی اقدامات نهادهای کشور در فقره تقلب علمی در مقالات
برنامه «زاویه» پس از برنامه ای که درباره تقلب علمی در مقالاتِ دانشگاهی ارائه کرد، این هفته (چهارشنبه ۲۰ بهمن ) قصد دارد تا به بررسیِ اقدامات عملی نهادهای ذیربط در این زمینه بپردازد.
در این مناظره زنده تلویزیونی آقایان علی اکبر صبوری استاد گروه بیوفیزیک دانشگاه تهران، حمیدرضا عریضی عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان، محمد فاضلی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و امیر ناظمی انشی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور حضور خواهند داشت.
یاد آور می شود؛ «زاویه» در گروه معارف و اندیشه دینی به تهیه کنندگی حسین مروی تولید و هر هفته چهارشنبه ها با اجرا و کارشناسی دکتر عبدالله صلواتی بصورت زنده ساعت 21 روی آنتن می رود.
انتهای پیام /