باند سرقت سيم های برق در بهشهر متلاشی شد.

سرهنگ محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ماموران کلانتری 13 رستمکلا اين فرماندهی در پی دريافت خبرهايی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت سيم برق در سطح حوزه استحفاظی و کلانتری های همجوار مراتب را با انجام اقدامات پليسی به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری 13رستمکلا پس از تلاش بی وقفه و شبانه روزی مخفيگاه يکی از سارقان حرفه ای را شناسايی و پس از هماهنگی با مقام قضايی وی را دستگير کردند و در بازجويی های فنی از اين سارق به راز دو فقره سرقت سيم های برق با همدستی دو نفر ديگر پی بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر در ادامه تحقيقات پليسی خود پی بردند که اين سه سارق حرفه ای در حوزه استحفاظی يکی از شهرستان های همجوار ما نيز فعاليت داشته که اقدامات پليسی در دستور کار بوده و تحقيقات همچنان ادامه دارد.

سرهنگ مرادی با بيان اين موضوع که متهمان با تشکيل پرونده به مرجع قضايی معرفی شدند افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک از سوی افراد فرصت طلب و يا سارقان احتمالی طی تماس با 110 پليس را در جريان گذاشته تا همکاران ما در کمترين فرصت با اين افراد برخورد جدی را داشته باشند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.