به گزارش
گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از صاحبان مشاغل و خدمات تن به صرف هزینه های گزاف و میلیاردی می دهند تا آگهی شان چشم های بیشتری را خیره به خود کند.
اما روی دیگر این سکه اغراق و بزرگ نمایی است که در بسیاری از آگهی های شاهد آن هستیم.
«شما برنده شدید! مشتری خوش شانس ما، شما ده هزارمین نفری بودید که از سایت
ما بازدید کردید، جایزهتان را همین الان دریافت کنید! روزانه ٢٠ محصول
رایگان برای شما عزیزان»
در فیلم ارسالی شهروندخبرنگار ما از هدیه یکی از این سایت ها تصویربرداری شده است.
منبع:حامد مهدی نیا-کوهدشت
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید