سخنگوی اسبق وزارت خارجه گفت: ترامپ هرچه که به ذهنش می‌رسد بدون هیچ روتوشی به زبان می آورد، این اظهارات همان آمریکای واقعی است.

ترامپ چهره بزک نکرده آمریکا را نشان داد/اظهارات ترامپ مهر تاییدی است بر مواضع ایران درباره ماهیت آمریکا
حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت خارجه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکر ملت ایران از ترامپ بخاطر نمایش چهره واقعی آمریکا اظهار داشت: اوباما در پشت لبخند و ادبیات فاخر، سنگین ترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کرد، اقداماتی که اوباما علیه ایران انجام داده، کمتر رئیس جمهوری پس از انقلاب انجام داده بود. 

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده رهبری کسی از دشمنی که بدترین توطئه ها را علیه کشورش کرده تشکر نمی‌کند، افزود : تکلیف ما با ترامپ روشن است، او سیاستمدار نیست و بیشتر در تجارت و زد و بندهای اقتصادی بوده اما چهره بزک نکرده آمریکا هست و هرچه که به ذهنش می‌رسد بدون هیچ روتوشی به زبان می آورد، این اظهارات همان آمریکای واقعی است.

آصفی با تاکید بر اینکه ترامپ زحمت ایران و مسئولین را برای تبیین ماهیت آمریکایی ها کم کرده است، افزود: برنامه ای را که حضرت امام (ره) و بعد هم مقام معظم رهبری در تبیین ماهیت آمریکا بیان می کردند، خود ترامپ در مدت کمتر از 6 ماه، از زمان اوج تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا الان نشان داد و مهر تایید بر آن زد.

سخنگوی اسبق وزارت خارجه تصریح کرد: از این جهت که ترامپ واقعیت آمریکا را نه فقط برای مردم ایران بلکه برای مردم جهان نشان داده کارش قابل تشکر است، بنابراین هرچه بیشتر در حکومت باشد تناقض‌گویی و مواضع ناسنجیده اش ماهیت واقعی آمریکا را بیشتر نشان خواهد داد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
واقعا این جملات رو باس با خط طلا نوش چون بهترین تعریفی بود که تا حالا از ترامپ شده بود
آخرین اخبار