علی کجباف آتش‌نشان خمینی‌شهری در مسابقات پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی به عنوان تنها نماینده آتش‌نشانان کل کشور از پرسنل سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر قهرمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر اظهار کرد: مسابقات پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران از 12 تا 15 بهمن در تهران برگزار شد که تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات از استان‌های اصفهان، تهران، فارس، مازندران، البرز، یزد، چهارمحال بختیاری، خراسان، قم، کردستان، لرستان و زنجان بودند.

غلامرضا سجادی‌نیا افزود: این مسابقات در پنج رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان و سه رده پیشکسوتان برگزار شد که علی کجباف آتش‌نشان خمینی‌شهری از تیم سپنتا اصفهان در دسته بزرگ‌سالان و رده وزنی 120 کیلو کسب مدال طلا به دست آورد.

مدیر سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: کجباف تنها نماینده آتش‌نشانان کل کشور از پرسنل سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر بود که به احترام شهدای آتش‌نشان جهت دریافت حکم و مدال با لباس فرم حاضر شد.

وی اعلام کرد: مدال افتخاری مجزایی به دلیل پوشید لباس آتش‌نشانی‌ در مرحله اهدا جوایز از طرف رئیس فدراسیون آسیا فرشید سلطانی و رئیس اتحادیه پاورلیفتینگ ایران مهدی پرورش نیز به او اهدا شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار