قائم مقام وزیر کشور گفت: اهداف مهم و محوری اصل اقتصاد مقاومتی با حرف و شعار محقق نمی‌شود.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان محمدحسین مقیمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین افزود: مردم ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، برای حفظ نظام و اسلام در برابر انواع تحریم، تهدید و تهاجم مقاومت کرده اند.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام که در مقابله با ایران اسلامی همواره با شکست مواجه شده اند تلاش می کنند تا با تحمیل فشارهای اقتصادی، استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کرده و کشور را به بیگانگان وابسته کنند.

قائم مقام وزیر کشور با تأکید بر تلاش دشمن برای ایجاد چالش اقتصادی گفت: اهداف مهم و محوری اصل اقتصاد مقاومتی با حرف و شعار محقق نمی شود.

مقیمی افزود: اگر نتوانیم در حوزه اقتصادی به خودکفایی برسیم، در مسائل سیاسی نیز با مشکل مواجه شده و در اصل استقلال خود را از دست می دهیم.

وی تصریح کرد: این که رئیس جمهوری جدید آمریکا، برجام را که دستاوردهای بسیاری برای نظام داشته ، توافقی نامبارک برای آمریکا می داند به این دلیل است که می خواهد اقتصاد ایران را با مشکل جدی مواجه کند.

قائم مقام وزیر کشور اظهار کرد: امروز همه وظیفه دارند که در حوزه اقتصاد، مشکلات مردم را رفع و با عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب، اقتصاد کشور را در برابر آسیب ها مصون کنند.

وی با اشاره به این که قاچاق کالا از مصادیق بارز نابودی اقتصاد کشور است گفت: باید با حمایت از تولید کنندگان داخلی و کاهش قیمت تمام شده تولید، زمینه برای ترویج فرهنگ استفاده از محصولات داخلی و رونق بخش صنعت و تولید ملی را فراهم کنیم.

گفتنی است، محمدحسین مقیمی قائم مقام سیاسی وزیر کشور امروز همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به شهرستان ورامین در استان تهران سفر کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار