16 فیلم برای پنجمین جشنواره فیلم فجر در سیستان و بلوچستان اکران شد.

اکران 16 فیلم برای پنجمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان در جمع اصحاب رسانه گفت: اکران 16 فیلم برای پنجمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شد که از 14 بهمن‌ماه آغاز شده است.

مسگرانی افزود: اکثر فیلم‌های اکران شده رویکرد اجتماعی دارند و به تبیین آسیب‌های خانواده‌ها در کشور می‌پردازند.

وی همچنین به برپایی سینما سیار در شهرهای مرزی سیستان وبلوچستان اشاره کردو گفت: طرح سینما سیار برای شهرهای مرزی استان به وزارت ‌ارشاد ‌ارسال شده و در حال پیگیری است.  
وی افزود: راه‌اندازی سینما در شهرستان‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار در اولویت اداره‌کل ‌‌ارشاد ‌استان است و امیدواریم با حمایت مردم و همه دستگاه‌ها این امر به زودی محقق شود.

وی گفت: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان پنجشنبه، ۲۱ بهمن‌ماه در سینما اشراق زاهدان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه حضور در این مراسم برای عموم مردم آزاد است، گفت: قرار است در این مراسم از هنرمندان فعال در عرصه فیلم و سینمای استان به‌صورت ویژه تجلیل به عمل آید و ملاک انتخاب این هنرمندان حضور و افتخارآفرینی آنها در جشنواره‌ها و عرصه‌های سینمایی در 2 سال اخیر است.

وی گفت: همچنین سالن همایش‌های هلال‌احمر زاهدان با توجه به برخورداری شرایط لازم جهت تبدیل‌شدن به سینما قرار است که به‌زودی تغییر کاربری دهد و تفاهمات اولیه در این زمینه صورت گرفته تا به یک سینمای 650 نفره استاندار تبدیل شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار