ژاوی هرناندز بعد از بازی با استقلال تهران و شکست در ورزشگاه آزادی با ناراحتی زمین را ترک کرد.

تحریف صحبت های ژاوی در مورد ایران از سوی اماراتی هابه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ ژاوی هرناندز کاپیتان تیم فوتبال السد قطر در بازی روز گذشته نتوانست نمایش قابل قبولی داشته باشد و در مقابل استقلال ایران حضور در دور دوم مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

یک سایت اماراتی در گزارشی به نقل از ژاوی نوشت: هافبک اسپانیایی السد قطر از رفتار برخی هواداران ایرانی و خبرنگاران عصبانی بود و آنها را بی فرهنگ خواند"

این در حالی است که همین سایت در بخشی از گزارش خود ابراز خوشحالی ژاوی از حضور بیشمار تماشاگران و استقبال خوب از وی توصیف کرده است. و مطالب فوق را به نقل از یک سایت ورزشی ایرانی عنوان کرد.

ژاوی هرناندز در بازی روزگذشته از ابتدای بازی نسبت به ابراز علاقه ایرانی ها واکنش مثبت نشان داد اما به دلیل عصباینت از شکست مقابل نماینده ایران حاضر به دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین نشد و این ارتباطی به تماشاگران ایرانی ندارد و حتی وی به دلیل حاضر نشدن در نشست خبری پس از بازی به احتمال فراوان جریمه خواهد شد.

به هر حال رسانه های عربی از حذف یک تیم عربی و حضور چهارمین نماینده ایران در دور بعد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ناراحت هستند و اینگونه واکنش ها امری طبیعی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
ژاوی یادت باشه اینجا ایرانه و استقلالی ها زیادن
آخرین اخبار