هوشنگ همراهی گفت: هدف تیم نوفلاح پایه سازی در واترپلو است به همین دلیل بازیکنان و کادر فنی حقوقی نمی گیرند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان لیگ برتر واترپلو با 7 تیم به کار خود ادامه می دهد. رقابت اصلی میان پنج تیم نیروی زمینی ارتش، دانشگاه آزاد، سایپا، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه است که هر هفته با برگزاری دیدارهای مختلف در جدول جا به جا می شود. اما دو تیم انتهایی جدول بدون هیچ حرکتی هم چنان قعر نشین هستند. یکی از این دو تیم استخر شهید نو فلاح است که در مجموع 11 بازی تنها با یک برد در رده ششم قرار دارد.
هوشنگ همراهی سرمربی تیم استخر شهید نوفلاح درباره تیم اش گفت: میانگین سنی تیم ما 16 سال است. نه کادر فنی و نه هیچ یک از بازیکنان پولی بابت حضور در تیم دریافت نمی کنند. استخر شهید نوفلاح به صورت هیئت امنایی اداره می شود و تمام هزینه های تیم توسط اولیای بازیکنان پرداخت می شود. 

وی هدف از حضور این تیم را در لیگ برتر واترپلو را این طور توضیح داد: با توجه به نزدیک بودن مسابقات زیر 17 سال باشگاه های آسیا تصمیم داریم برای کمک به فدراسیون و تیم ملی، واترپلوئیست های شایسته ای را به تیم ملی معرفی کنیم. تیم نوفلاح حامی مالی ندارد البته ما هم برای برد و باخت نیامده ایم. اما مطمئن باشید اگر پول داشتیم و دو بازیکن متوسط جذب می کردیم، می توانستیم میان 4 تیم اول قرار بگیریم. نوفلاح باشگاهی پایه ساز است و هدفش معرفی بازیکنان برجسته به تیم ملی است. سال گذشته نیز 5 نفر از بازیکنان نوفلاح به تیم های ملی جوانان و بزرگسالان دعوت شدند. 

همراهی درخصوص تغییر مدیریت در راس این باشگاه افزود: قبل از این در استخر نوفلاح تمرین می کردیم که مدیریت تغییر کرد و عذر تیم را خواستند. نیمی از لیگ هم سپری شده بود و نمی توانستیم کار را رها کنیم. به همین دلیل محل تمرین تیم به استخر 9 دی که متعلق به فدراسیون است، انتقال یافت.

سرمربی تیم نوفلاح تصریح کرد: لازم است قوانینی وضع شود تا تیم های فوتبال که اغلب دولتی و شبه دولتی هستند ملزم شوند از یک ورزش توپ و توری و یک ورزش پایه حمایت کنند. اگر باشگاه ها نگاهی پایه ای به ورزش داشته باشند، ساختار ورزش که از پایین شکل می گیرد قوی تر خواهد شد و نتیجه آن ارتقای ورزش کشور در دنیا خواهد بود. برای تیم های فوتبال میلیاردی هزینه می شود اما برای بستن یک تیم واترپلو شاید مبلغی کمتر از 600 میلیون نیاز باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار