ایام دهه فجر؛

افتتاح 6 مدرسه در نیكشهر

همزمان با ایام دهه مبارک فجر، ساخت و بهسازی شش مدرسه در نیكشهر صورت گرفت.

افتتاح 6 مدرسه در نیكشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، ساره باور مدیر آموزش و پرورش نیكشهر گفت: در دهه مبارک فجر ٦ طرح آموزشی در مدارس نیكشهر افتتاح و جشن محورى انقلاب در محل دبیرستان نمونه دولتی حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد.

خانم باور گفت: برای افتتاح این طرحها در مجموع یازده میلیارد و ٩٥٦ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .

مدیر آموزش و پرورش نیكشهر افزود : احداث بنای آموزشی این ٦ واحد آموزشی مشتمل بر ١١ كلاس درس در راستای نگاه عدالت بخشی در ٦ روستا مدنظر بوده  و احداث شده است.

ساره باور ادامه داد: نیازمند مدد و همت جمعی هستیم و باید گفت که قسمت اعظم این تلاش را مدیون  نگاه های خیران نیك اندیش و بلندهمت ایران اسلامی كه بیشترین سهم را در این خصوص داشته اند، می باشیم.

وی با اشاره به اینكه مدرسه سازی ذخیره آخرت است و دانش آموزان امروز ما آینده سازان فردا هستند گفت: ٢ مدرسه دیگر هم اكنون از طرح های خیرساز با ٥ كلاس درس در حال ساخت می باشد كه خیرینی از تبریز و مشهد مقدس این مهم را تقبل نموده اند .

باور ادامه داد : در بحث مدارس كپری دبستان آل عمران در روستای سبز آخرین بازمانده مدارس كپری نیكشهراست كه عملیات ساخت آن آغاز شده و تا پایان سال ٩٥ به بهره برداری و بنا به پیشنهاد خیر محترم قورزهی به نام امام رضا(ع) نامگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار