معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اجرای طرح بیمه مشاوره خانواده در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، شهیندخت مولاوردی از اجرای طرح بیمه مشاور خانواده در کشور خبر داد و گفت: طرح‌های مختلفی برای استفاده از ظرفیت بانوان در کشور اجرا می‌شود که درصدد هستیم ظرفیت‌های بانوان را به طور همه‌جانبه شکوفا کنیم و مشارکت‌های بانون را در بخشهای مختلف ارتقا دهیم.

وی افزود:دولت دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده تا برنامه‌ریزی اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد انجام دهند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیبهای اجتماعی از جمله طلاق یک نیاز اساسی است، گفت: انتظار می‌رود در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند انجام شود تا بتوانیم معضل طلاق در کشور را کاهش دهیم.

مولاوردی تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق تنها محدودبه ایران نیست بلکه این یک پدیده در تمام دنیابوده که نیاز است علاوه بر تلاش و اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی خانواده‌ها نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند تا این معضل در کشور کاهش یابد.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت توسعه مشارکت بانوان در بخشهای اجتماعی و اقتصادی است که در این زمینه دولت یازدهم اقدامات بسیار خوبی انجام داده و مشارکت زنان در بخش‌های اقتصادی،سیاسی و اجتماعی نسبت به سال گذشته افزایش یافته اما هنوز این امر ایده‌آل نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.