فرمانده سپاه تهران گفت: حرکت انقلاب باید به پیشرفت خود ادامه دهد و اگر روحیه انقلابی در جامعه ما حاکم شود دشمن هیچگاه طمع نخواهد کرد.

اگر روحیه انقلابی در جامعه حاکم شود دشمن هیچگاه طمع نخواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران در مراسم صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی با عنوان میثاق با ولایت که در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد عنوان داشت: 38 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و انشاالله ما نابودی رژیم صهیونیستی را خواهیم دید.

وی با عنوان اینکه مسیر حرکت خون شهدا ادامه خواهد داشت افزود: انشاالله این انقلاب به صاحب اصلی آن و منجی عالم بشری امام زمان(عج) سپرده خواهد شد. وظیفه ما این است که بدانیم عرصه انقلاب اسلامی برای امروز همانند سال 57 و با آن روحیه انقلابی که در آن سالها بود می‌باشد.

فرمانده سپاه تهران گفت: امروز نیاز است تا حرکت انقلاب به پیشرفت خودش ادامه دهد و اگر روحیه انقلابی در جامعه ما حاکم شود دشمن هیچگاه طمع نخواهد کرد و انقلاب ما در بیرون از مرزها با سرعت مسیر خودش را طی می‌کند و مردم ما با همان روحیه انقلابی خود همانند سالهای اول انقلاب وحدت و صمیمیت خود را حفظ کرده‌اند.

وی ادامه داد: مردم ما روحیه ولایت‌مداری خود را ثابت کردند و در این مسیر شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کردند و ایثارگری‌ها و فداکاریی‌هایی که در این مسیر شده است ادامه خواهد داشت تا انقلاب به مقصد اصلی‌اش که ظهور منجی عالم بشریت است خواهد رسید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار