رئیس هیات بوکس توابع تهران گفت: تیم ملی بوکس سرمربی خوبی دارد اما تیم ملی به زمان احتیاج دارد تا نتیجه لازم کسب کنم.

گل محمدی: تیم ملی بوکس یه زمان نیاز دارد/ بوکس مشکل بودجه داردعیسی گل محمدی رئیس هیات بوکس توابع استان تهران در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگارنگاران جوان، در خصوص وضعیت این روز های بوکس توضیحاتی ارائه داد. 

وی ابتدا و در مورد شرایط تیم ملی پس از مسابقات المپیک عنوان کرد : بسیاری از بازیکنان قدیمی از تیم ملی کنار کشیدند و یا خیلی بی انگیزه در تمرینات تیم ملی حاضر می شوند . اما مطمئنم که تیم ملی در مدت زمانی طولانی می تواند جواب مورد نظر را بگیرد . 

گل محمدی افزود : بازیکنان کمی دلسرد هستند زیرا بودجه کمی وجود دارد و حقوقی برای بازیکنان وجود ندارد . به نظرم باید ورزشکاران حقوق بگیرند تا حداقل پول تماس تلفنی را داشته باشند . با این حال تصور می کنم که با در اختیار داشتن این مربی کوبایی بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم زیرا کوبا مهد بوکس است و همواره مربیان و بازیکنان خوبی دارد اما معتقدم نباید انتظار نتیجه زود هنگام را داشت . باید به مربی زمان داد تا در یک مدت زمان طولانی نتیجه دلخواه را کسب کند. 

رئیس هیات بوکس توابع تهران در ادامه گفت : راه موفقیت در بوکس به نظر بنده برنامه ریزی درست و صحیح است . ما باید برنامه خوبی تنظیم کنیم ودر کنار آن از دانش مربیان خارجی بهره ببریم تا بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم . به خاطر دارم چندی پیش و در مسابقات آسیایی بدون حضور در هیچ تورنومنت خارجی تیم ملی موفق شد مدال برنز کسب کند این در حالی است که اگر برنامه بهتری وجود داشت نتایج بهتری کسب می شد . در مجموع معتقدم برنامه ریزی مناسب برای سفر های خارجی ، حضور در تورنومنت های معتبر و تمرکز بر روی بخش های پایه می تواند زمینه موفقیت بوکس را برای ما فراهم کند .

وی افزود : حضور روح اله حسینی اثر مثبتی دارد زیرا اگر چه فدراسیون بیشتر علاقه مند است تا به جای سرمایه گذاری بر بخش های پایه بر وری بزرگسالان سرمایه گذاری کند اما حسینی فستیوال های خوبی را برگزار می کند که به طور قطع اثرات مثبتی در رده های پایه خواهد داشت. 

گل محمدی در پاسخ به این یوال که آیا مربیان ایرانی و خارجی با یکدیگر متفاوتند یا خیر بیان داشت : مربیان ایرانی ضعیف نیستند اما مربیان خارجی به روز تر هستند . آن ها بیشتر از مربیان ایرانی در کلاس های مختلف حضور دارند و تجارب زیادی کسب می کنند. 

رئیس هیات بوکس توابع استان تهران در پایان و در خصوص ایام دهه فجر و انقلاب اسلامی عنوان کرد : ما همه بچه های انقلاب هستیم و حضور در مراسم بزگ داشت آن را وظیفه خودمان می دانیم زیرا حضور در این مراسم نشان دهنده صداقت ، اراه و اتحاد است .

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار