رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور روز پنج شنبه با انجام 3 دیدار پیگیری می شود.

نبرد قهرمانی در تهران / شهرداری بم به دنبال خروج از بحرانبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر هندبال بانوان کشورمان به روز های پایانی خود نزدیک شده است و بازی های باقی مانده آن بسیار حساس دنبال می شود. 

لیگ برتر هندبال بانوان کشور با توجه به 7 تیمی بودن تنها در 14 هفته شاهد رقابت های مختلف خواهدبود. حالا هم قطار لیگ برتر هندبال بانوان به ایستگاه سیزدهم رسیده و تنها دو هفتعه تا پایان دارد. 

هفته سیزدهم با انجام دیدار دو تیم ذوب اهن اصفهان و هیات البرز آغاز می شود . ذوب آهنی ها که این روز ها با 17 امتیاز از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شوند به دنبال انند تا در این دو هفته باقی مانده با پیروزی کار خود را دنبال کنند . آن ها اگر چه 3 امتیازبه اصدر جدول فاصله دارند اما همچنان شانس ان را دارند تا عنوان خوبی را کسب کنند. 

اما در طرف مقابل هم تیم هیات البرزی حضور دارد که به دنبال پیروزی است . آن ها با 3 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارند و می توانند با کسب 2 پیروزی البته کمی چاشنی  شانس از قعر جدول فرار کنند. 

شهرداری بم هم در یک بازی حساس میزبان هدف پویان جوان قم است. نماینده استان کرمان این روز ها تنها با 2 امتیاز در قعر جدول حضور دارد و شانس چندانی برای بقای ماندن در لیگ ندارد . آن ها اما می توانند با انجام بازی های خوب حداقل لیگ را به خوبی به پایان برسانند. 

هدف پویان اما جایگاه بسیار متفاوتی دارد آن ها با 7 اماتیاز تیم چهارم جدول هستند و می توانند تنها با یک پیروزی یا تساوی در دو بازی باقی ماند درهمان جایگاه باقی بمانند. 

آخرین و حساس ترین بازی لیگ میان دو تیم تاسیسات دریایی تهران و شهید چمران لارستان است . نماینده لارستان با 20 امتیاز صدر نشین است و با تفاضل گلی که دارد تنها با یک پیروزی یا تساوی در بازی فردا می تواند جشن قهرمانی به راه بیاندازد . اما تاسیسات دریایی قهرمان سال گذشته تنها 2 امتیاز با نماینده لارستان اختلاف دارد و می تواند با یک برد پر گل حتی عنوان قهرمانی را کسب کند. 

شایان ذکر است که سپاهان اصفهان در این هفته با قرعه استراحت مواجهه است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار