یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است: پیروزی انقلاب اسلامی به هژمونی آمریکا در منطقه پایان داد.

احمد مازنی نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تأثیر این انقلاب در تضعیف هژمونی آمریکا در منطقه گفت: قطعا پیروزی انقلاب اسلامی قدرت آمریکا در منطقه را به چالش کشید.

مازنی با بیان اینکه در حال حاضر ایران یک قدرت منطقه‌ای است و همه کشورها این قدرت را به رسمیت می‌شناسند، گفت: این در حالی است که آمریکایی‌ها سعی می‌کنند این موضوع را زیر سوال ببرند اما آنها هم در عمل پذیرفته اند که بدون ایران نمی‌توانند در منطقه کاری از پیش ببرند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا وقتی دید توانایی نفوذ به ایران را ندارد، کشورهای منطقه را به عنوان ابزاری برای این کار انتخاب کرد، افزود: پس از آن آمریکا به دنبال تحمیل جنگ بر ایران بود که سرنوشت آن جز به چالش کشیدن هژمونی آمریکا در منطقه چیزی برای این کشور نداشت.

مازنی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هنوز از ذلت مقابله علیه ایران زخمی هستند، تأکید کرد: به همین جهت است که مردم ایران متوجه این هستند که این مار زخمی هر وقت که دلش بخواهد به دنبال غلطی دیگر است اما طبق فرمایشات امام و رهبری نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد.

نماینده مردم تهران افزود: معتقدم ایران به خوبی توانست هژمونی آمریکا در منطقه را به چالش بکشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، 22بهمن ، آمریکا ، هژمونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار