هفت دستگاه خودروی سرقتی از سارقی با 11 فقره سابقه کیفری در نوشهر کشف شد.

سرهنگ صلاحی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان چالوس با انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند متهم به نام م . ع، 38 ساله ، اهل وساکن تهران را که مدتی در این شهرستان مخفی شده بود شناسایی کنند.

سرهنگ صلاحی گفت: متهم که دارای 11 فقره سابقه کیفری در تهران بوده است در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات پلیسی و بازجویی های انجام شده به 7 فقره سرقت خودرو در شهرستان های نوشهر و چالوس اعتراف کرد.

وی افزود: این عملیات ماموران خودروهای مسروقه را که متهم آنها را در نقاط مختلفی از شهرستان های نوشهر، چالوس و عباس آباد رها و یا مخفی کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: متهم اموال و وسایل داخل این خودروها را برای تهیه مواد مخدر به فردی در این شهرستان فروخته بود که در عملیاتی ضربتی مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر قابل توجهی اموال و وسایل داخلی خودرو کشف شد.

سرهنگ صلاحی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،به شهروندان توصیه کرد خودروهای خود را حتما به وسایل ایمنی و بازدارنده نظیر دزدگیر و قفل فرمان مجهز کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.