عبدالله اسکندری معتقد است عدم جسارت در فیلمسازی به ضعف قصه ربط دارد و اینکه نویسنده می خواهد کارگردانی هم انجام دهد.

«فراری» نهایت پختگی داودنژاد است/ سینمای ما ضعف قصه داردعبدالله اسکندری گریمور سینما و تلویزیون و تهیه کننده سینما در خصوص علت موفقیت «فراری» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: موضوعی که علیرضا داودنژاد انتخاب کرده بود ، مسئله‌ای است که به نوعی هرکدام از ما با آن درگیر هستیم. از سویی این فیلم پرداخت خوبی داشت و می توان گفت نهایت پختگی کار او بود.

وی افزود:من دو بار «فراری» را دیدم و اگر اتفاق بیفتد باز هم می بینم چون هر بار یک چیز تازه از آن یاد می گیرم.

وی درباره عدم جسارت کافی در ساخت فیلم‌های سینمایی با وجود پتانسیل موجود، عنوان کرد: ما ضعف قصه داریم از طرفی قصه‌ای مانند «فراری» را فردی می سازد که پس از چهل سال به پختگی رسیده است و به بهترین شکل در می‌آورد.

اسکندری ادامه داد: البته زمانی که با قصه خوب روبرو باشیم جوان‌ها هم می توانند فیلم‌های قابل تاملی از دل آن بیرون بیاورند، چون نیروهای مستعد فراوانی داریم.

طراح گریم سینما تصریح کرد: مسئله دیگر این است که نویسنده، کار کارگردانی هم می‌کند. این معلوم نمی کند آیا فیلم خوبی بیرون ساخته می شود؛ چون پرداختن به قصه بسیار مهم و به تصویر درآوردن آن حرفه جدایی از آن است. اینکه قصه نویس خوبی هستید دلیل نمی‌شود فیلمساز خوبی هم باشید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.