️در هشتمین روز از دهه مبارک فجر نخستین مرکز اورژانس خیرساز در مشهد با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نخستین مرکز اورژانس خیرساز مشهد که از سوی فرزندان شادروان محمد حیدریان و به نام وی ایجاد شده است، به بهره برداری رسید.

️در این مراسم ،رئيس اورژانس 115 مشهد با بیان اینکه در این مرکز دو دستگاه آمبولانس فعال است اظهار داشت: امروز ما در این مرکز از نخستین آمبولانس جدید بنز اسپرینتر در مشهد رونمایی می کنیم.

او تصریح کرد: این آمبولانس به روزترین نوع آمبولانس در جهان است که قابلیت حذف تکانه ها جهت کاهش فشار به بیماران به ویژه بیماران تصادفی را دارد.

 معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه‌ای مجمع خیرین سلامت کشور ️نیز در این مراسم اظهار داشت: افتتاح چنین مراکز اورژانسی با این ساختار، بسیار مورد نیاز مشهد است و حتی این مرکز می‌تواند به عنوان مرکزی برای آموزش‌های اورژانس به دانشجویان استان شناخته شود.

علی صمدی متذکر شد: در بخش سلامت به لحاظ امکانات متاسفانه عقب هستیم و تجهیزات و آمبولانس‌های موجود اندک است.   
او ضمن تقدیر و تشکر از شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان در این رابطه  اظهار امیدواری کرد: درآینده همچنان شاهد فعالیتها و موفقیتهای بیشتری درعرصه بهداشت و درمان استان باشیم.

رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان نیز در این مراسم اظهار داشت: این مرکز به منظور دسترسی سریع به بیماران با توجه به ترافیک و بافت پر تراکم در منطقه احمدآباد ایجاد شده است.

آرزو حیدریان با بیان اینکه در این مرکز دو دستگاه آمبولانس ، فعال خواهند بود اظهار داشت: حضور خیرین در حوزه پایگاه های اورژانس اقدام جدیدی است که در دستور کار مجمع خیرین سلامت استان قرار گرفته و نخستین ثمره آن در مشهد در این مرکز امروز به بهره برداری رسید.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار