2 پروژه راه روستایی در شهرستان دشتستان به بهره برداری رسید

با حضور استاندار بوشهر و جمعه از مسوولان 2 پروژه در شهرستان دشتستان به بهره برداری رسید.

2 پروژه راه روستایی در شهرستان دشتستان به بهره برداری رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در این آئین افتتاح گفت: این محور ارتباطی به طول 9.5 کیلومتر بخشی از راه مواصلاتی گچ بین شهرستانهای کازرون و فراشبند به دشتستان در نقطه پشت پر و رونی است که پیش از این خاکی و بسیار سخت گذر بود و اکنون با اعتبار 50میلیارد ریال به بهره برداری رسید. 

فرزاد رستمی افزود: این پروژه با 40هزار مترمکعب خاکبرداری، 67هزار مترمکعب خاکریزی و 9هزار و 200 تن آسفالت انجام شده که اکنون راه ارتباطی بخش ارم را مستقیم با کاهش یک ساعتی به استان فارس وصل می کند. 

مصطفی سالاری، استاندار بوشهر نیز گفت: تلاش مجموعه راه استان بویژه در حوزه راه و شهرسازی در راستای توجه دولت به روستائیان و عشایر بسیار ستودنی است. استان بوشهر در مقایسه با بسیاری از استانها در حوزه راه وضعیت بسیار خوبی دارد ولی انتظار داریم که به شرایط دلخواه برسیم.

همچنین راه روستایی طلحه – شاه پسرمرد به طول چهار کیلومتر با دو دستگاه پل، 30هزار مترخاکبرداری و 20هزار متر خاکریزی با اعتبار 45میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.