مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از افتتاح و بهره برداری25 طرح راه سازی و ساخت مسکن به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛داریوش نصر گفت: در دهه مبارک فجر 25 طرح افتتاح می شود و بخشی از آزاد راه ارومیه به تبریز به طول 40کیلومتر افتتاح و آماده بهره برداری می رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار ویژه از خزانه اسلامی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران که بخش مهمی از بدهی های راه و شهرسازی جذب شده است .

وی خاطر نشان کرد: در سالجاری 102 میلیارد ریال در رارستای بهبود بافت فرسوده شهری آذربایجان غربی تخصیص یافته که برای جذب این میزان، بهسازی بافت فرسوده را در دستور کار داریم که محله های هدف را به منظور بازآفرینی شهری در بافت های فرسوده در پنج شهر آذربایجان غربی که بافت فرسوده دارند، انتخاب و سیاست های توانمند سازی را با همکاری سایر نهادهای مرتبط در این مناطق پیاده می کنیم.

وی افزود: آذربایجان غربی رتبه دهم کشور را در شاخص طول راه ها و رتبه بیست و دوم را در بهره مندی از آزاد راه و بزرگراه دارد که برای جبران عقب ماندگی ها در این بخش نیازمند اعتبار مناسب هستیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.