دبیر نشست مجمع عالی نخبگان انقلاب اسلامی گفت: گروه‌های انقلابی علی‌رغم اتحادی که داشتند در سال‌های اخیر دچار تفرقه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول یاحی دیشب در گردهمایی مجمع عالی نخبگان انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی همه‌گیر بودن انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ماه‌های آخر پیروزی انقلاب نیروهای ساواک نیز به انقلاب گرایش پیدا کرده بودند و همه یک صدا مرگ بر شاه می‌گفتند.

وی در رابطه با تغییرات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: گروه‌های انقلابی علی‌رغم اتحادی که داشتند در سال‌های اخیر دچار تفرقه شدند.

دبیر نشست مجمع عالی نخبگان انقلاب اسلامی در رابطه با انگیزه این گردهمایی تصریح کرد: این نشست با هدف وحدت تمام نیروهای انقلابی از همه گروه‌ها و همه سلیقه‌ها همانند اوایل انقلاب و به مناسبت دهه فجر برگزار است.

یا حی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شگفتی‌هایی در داخل و خارج از کشور به واسطه این موفقیت به دست آمده است.

دبیر نشست مجمع عالی نخبگان انقلاب اسلامی با اشاره به خلأ فرهنگی عصر حاضر بیان داشت: مهم‌ترین ضعف جامعه ما بعد از به سرانجام رسیدن انقلاب بحث فرهنگ است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به شرایط قبل از انقلاب گفت: در آن زمان نیروهای انقلابی هیچ چیز نداشتند و با هیچ چیز همه کار کردند اما الآن همه امکانات در اختیار است و کسی کاری انجام نمی‌دهد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.