ثمری:

دیگر دغدغه ای از بابت مربی ندارم/هدفم کسب طلای هندوستان است

ملی پوش پرتاب وزنه گفت: دیگر دغدغه ای از اینکه تنها و بدون مربی به هندوستان بروم ،را ندارم و با این شرایط با تمرکز بیشتری در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنم.

دیگر دغدغه ای از بابت مربی ندارم/هدفم کسب طلای هندوستان استعلی ثمری در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد وضعیت فعلی اش بیان کرد:در حال حاضر در استان تهران زیر نظر مربیان اختصاصی ام مشغول انجام تمریناتم هستم و طبق برنامه ریزی قرار است هفته آینده راهی کرمان شوم.
 
وی ادامه داد:خوشبختانه نظم و آرامش خاصی در تمرینانم حاکم است برای من در این اردو سعی شده تا همه چیز مهیا شود و من دوست دارم با کسب یک نتیجه خوب پاسخ همه خوبی ها را بدهم.در حال حاضر نیاز به زمان دارم تا با حرکاتی که مربی ام برایم تدارک دیده بتوانم نقاط ضعف تکنیکی ام را برطرف کنم.
 
ثمری در ادامه تاکید کرد:مشکل خاصی ندارم و صبح و بعد از ظهر طبق برنامه های مربی ام در زمین حاضر می‌شوم تا تمریناتم را ادامه دهم. او فرد سخت گیری است و این سخت گیری برای موفقیت من است.
 
عضو تیم ملی در ادامه افزود:قرار است تا بعد از اردو کرمان،به تهران بازگردم تا دور جدید تمریناتم را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب پیگیری کنم. این که کرمان را برای اردو انتخاب کردم به دلیل آرامش نسبی نسبت به پایتخت بود و این که شرایط آب و هوایی بهتری را تجربه می‌کنم.
 
وی در ادامه گفت: خوشبختانه قرارداد مربی ام توسط مسئولان فدراسیون به امضاء رسید. دیگر دغدغه ای از اینکه تنها و بدون مربی به هندوستان بروم ،را ندارم و با این شرایط با تمرکز بیشتری در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنم.
 
پرتابگر وزنه کشورمان درپاسخ به این سوال که مهم ترین رقیبانش در مسابقات قهرمانی آسیا چه کسانی هستند گفت: پرتابگران کشورهای هندوستان و چین مهم ترین رقیبان من در بازی های هندوستان محسوب می شوند.
 
ثمری در پاسخ به این سوال که چه نتایجی را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب خواهد کرد،گفت:امیدوارم نخستین طلای خود را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنم و پس از آن نیز مسابقاتی همچون قهرمانی جهان، بازی‌های کشورهای اسلامی،داخل سالن و در نهایت المپیک 2020 را پیش رو خواهم داشت.

عضو تیم ملی در پایان صحبت‌های خود با تشکر از تیمور غیاثی و سجاد مرادی تصیح کرد: جا دارد از این 2 نفر به دلیل حمایت هایی که از من دارند به عمل می آورند تشکر و قدردانی داشته باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار