سیستان وبلوچستان

ریش سفیدان ومعتمدین محلی پل ارتباطی بین مردم و پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان در دیدار با ریش سفیدان وعلماء مدرسه دینی انزاء ، ریش سفیدان و معتمدین محلی پل ارتباطی بین مردم و پلیس است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،سرهنگ سیامک مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سرباز در این دیدار گفت : مأموران نیروی انتظامی برای امنیت وآسایش مردم از تمام توان بهره می برند ودر این راه جان خود رانیز فدا کرده اند چراکه خدمت به مردم وجلب رضایتمندی مردم با هدف تأمین امنیت یکی از بهترین عبادت هاست.
 
وی به اشاره به نقش بزرگان وریش سفیدان را در پیشگیری از وقوع جرم را مهم ارزیابی کرد و افزود: استفاده بهینه از تجربیات و ظرفیت های ارزشمند بزرگان امنیت پایدار اجتماعی را به همراه خواهد داشت چرا که اعتماد مردم به پلیس بهترین سرمایه اجتماعی است . 

سرهنگ مرادی  در ادامه تصریح کرد : همراهی علماءو بزرگان و ریش سفیدان که از تأثیر گذار ترین افراد جامعه هستند در راستای ارتقاءامنیت جامعه نقش به سزای دارند و بر ضرورت حفظ اتحاد و همدلی بین اقوام مختلف تأکید کرد چرا که یکپارچگی این ملت موجب بی اثر شدن توطئه های دشمنان علیه ملت ایران می شود . 

وی در پایان گفت :حضور حذاکثری مردم در راهپیمایی 22بهمن موجب شکوهمندی هر چه بیشتر آرمان های امام راحل و ارج نهادن به خون پاک شهدا می باشد و همچنین مشت محکمی به دهان مستکبران این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .  

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار