زنجان؛

22بهمن فرصت دوباره ای برای بیعت با آرمان های حضرت امام (ره)

مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان 22بهمن را فرصتی دوباره برای بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی (ره)عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛انقلاب اسلامی ایران باتکیه برمکتب اسلام وآرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وبرپایه خون شهیدان انقلاب،آغاز دوباره ای در تاریخ رقم زدو به جهانیان آموخت که حکومت ظلم وجور پاینده نخواهد بود . مردم انقلابی ایران،همه ساله به شکرانه این نعمت الهی ودر پاسخ به هجمه های دشمنان کوردل ،در راهپیمایی باشکوه 22بهمن عشق خود به انقلاب اسلامی و مکتب اسلام را به نمایش می گذارند .

محمدی با اشاره به سالروز انقلاب اسلامی و حضورمردم در این روز باشکوه گفت : امسال نیز در سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم با حضورخود موج خروشان دیگری در دفاع از آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب برپا خواهند کرد.

وی افزود : 22بهمن فرصت دوباره ای برای بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و نمایش شکوه همبستگی ملت مسلمان ایران است .

مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان اعلام کرد : مدیریت،کارکنان و کارآموزان ادراه کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز به همراه اقشار مختلف مردم استان با حضور خود در راهپیمایی 22بهمن ضمن تجدید با آرمان های امام (ره)ازسیاست های استکبار ستیزی نظام حمایت کرده و انزجارخود را از اقدامات و توطئه های قدرت های استکباری جهان اعلام می کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.