نمایش هیپی به نویسندگی حسن صادق دقیقی و به کارگردانی صادق عابدینی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود خوانش شد.‏

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛

سید محمدصادق عابدینی مسئول کانون بسیج هنرمندان لنگرود گفت: نمایش "هیپی" روایتی از حال و هوای سال ٥٧ ایران و همراه شدن "خودآگاه" و "ناخودآگاه" همه اقشار مردم با جریان انقلاب است.

وی افزود: نمایش از جایی شروع شده که دو "کارتن خواب" "هیپی" که مرامشان  دور شدن از وقایع دوران و بی خیالی محض است هم ناخودآگاه با انقلاب همدلی می کنند و داستان نمایش "هیپی" رقم می خورد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان لنگرود افزود: ما در پایان متوجه می‌شویم که  نمایش "هیپی" نه نگاهی انقلابی دارد و نه ضد آن. بلکه عادلانه و بدون جانبداری از پیوستن مردم به انقلاب می گوید.

عابدینی در پایان گفت:  این نمایش روز سه شنبه ١٩ بهمن ٩٥ همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر، توسط سهیل حسنی و شهروز مرکباتچی خوانش شده است.‏

گفتنی است: "هیپی" از دست نوشته های حسن صادق دقیقی در سال ٧٧ است که بعدها در مجموعه ای منتشر شد و این اثر با حضور خود نویسنده، جمعی از هنرمندان و علاقمندان به خوانش متون نمایشی درسالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اجرا شد.

شایان ذکر است:  این برنامه ، با اجرای مسابقه و مراسم اختتامیه کلاس تئاتر با حضور هنرجویان از سوی کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با اهدا گواهی و هدیه به پایان رسید.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.