فیلم های آباجان و خفه گی امروز در ساری اکران می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدی رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فیلم آباجان اولین فیلمی است که امروز در دو سانس در سینما سپهر ساری اکران می شود.

وی با بیان اینکه فیلم خفه گی دومین فیلمی است که امروز اکران می شود، افزود: هر فیلم در دو سانس برای علاقمندان به فیلم فجر نمایش داده می شود.

رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فیلم های کارگر ساده نیازمندیم، سد معبر، رگ خواب، مادری، شماره ١٧ سهیلا، ایتالیا ایتالیا، رهایی از بهشت، دریاچه ماهی، ایستگاه اتمسفر، ماجان، اشنوگل، نیز از ١ بهمن تا کنون در سینما سپهر ساری اکران شد.

محمدی افزود: فیلم های پشت دیوار سکوت و زیر سقف دودی امروز در آخرین روز از برگزاری جشنواره فجر، در چهار سانس به روی پرده سینما سپهر ساری می روند.

وی گفت: بلیت های این جشنواره بصورت اینترنتی در اختیار شهروندان قرار گرفت و علاقمندانی که موفق به تهیه بلیت نشدند می توانند با مراجعه به محل برگزاری جشنواره فیلم فجر در سینما سپهر ساری بصورت حضوری بلیت تهیه کنند.

رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: فیلم های سی و پنجمین جشنواره فجر از ١٤ تا ٢١بهمن ساعت های ١٥،١٧ ،١٩و ٢١ در سینما سپهر ساری اکران می شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار