اهواز؛

دعوت فرماندار اهواز برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

فرماندار اهواز ضمن در پیامی به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن، عموم مردم را به حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دعوت نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسماعیل ارزانی بیرگانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، در پیامی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

22 بهمن ماه سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب و رهایی ملت بزرگوار ایران از ظلم و ستم حکومت‌های شاهنشاهی و طاغوتی و استقلال ایران است.

بدون شک مردم شهیدپرور، همیشه در صحنه و انقلابی خوزستان به‌ویژه مردم شریف اهواز همچون سال‌های گذشته همگام با ملت قهرمان ایران اسلامی در روز یوم الله 22 بهمن امسال نیز همچون موج خروشان در دفاع از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب در راهپیمایی این روز شرکت خواهند کرد.

از مردم ولایتمدار، استکبارستیز و همیشه درصحنه شهرستان اهواز دعوت می‌شود تا با حضور انقلابی و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر عظمت و شکوه این انقلاب را به همه جهانیان ثابت کنند و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را به نمایش بگذارند.

اسماعیل ارزانی بیرگانی
فرماندار شهرستان اهواز
بهمن ماه 95

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.