فرماندار کرمانشاه گفت: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن امنیت‌آفرین خواهد بود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فضل‌اله رنجبر راهپیمایی 22 بهمن را نمایش وحدت همه اقشار با هر نوع گرایش، سلیقه و طرز تفکری عنوان کرد و افزود: همه کسانی که ایران اسلامی را دوست دارند، در راهپیمایی شرکت کرده تا به جهانیان ثابت کنند پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.


رنجبر اظهار کرد: قطعا حضور باشکوه و گسترده مردم در راهیپمایی 22 بهمن امسال با توجه به سخنان تهدید آمیز دشمنان نظام باعث یاس و ناامیدی آنان و برهم خوردن معادلاتشان خواهد شد.


وی با اشاره به ناامنی‌های آنسوی  مرزهای کشور و کشت و کشتار در کشورهای همسایه، حضور گسترده مردم در این راهپیمایی را امنیت آفرین برشمرد و آن را در مستحکم شدن امنیت حاکم بر کشور موثر دانست.

رنجبر بر اهمیت حضور جوانان در راهپیمایی 22 بهمن هم تاکید و  اظهار کرد: جوانان جزو نخستین افرادی بودند که در صفوف تظاهرات‌ قبل از انقلاب حضور پرشور داشته و در ادامه راه نیز در سال‌های دفاع مقدس سنگرها را پرکردند و برای ادامه راه و تثبیت انقلاب نیز حضور پرشور جوانان امروز اهمیت دارد.

رنجبر در ادامه از همه مردم شهرستان کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دوشادوش سایر هموطنان دعوت کرد و افزود: اقشار مختلف مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در کرمانشاه از مسجد آیت الله بروجری به سمت مسجد جامع و از ساعت 10 و 30 برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.