رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری بر اهمیت حضور چشمگیر در راهپیمایی و بزرگداشت عظیم ترین انقلاب تاریخ در 22 بهمن تأکید کرد.

حضور چشمگیر در راهپیمایی و بزرگداشت عظیم ترین انقلاب تاریخ
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مرتضی هاشم زاده با تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبلور همبستگی و پایداری به تمامی هم استانیان بویژه جامعه دانشگاهی و پزشکی و با اشاره برگزاری باشکوه راهپیمایی این روز در سالهای پیشین گفت: امسال نیز مردم قدرشناس استان با حضور پرشور و آگاهانه در این مراسم ضمن تجدید میثاق با امام راحل و اعلام همبستگی، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند گذاشت.

وی تأکید کرد: جامعه دانشگاهی و پزشکی استان هر ساله با حضور چشمگیر در این روز بزرگ، عظیم ترین انقلاب تاریخ جهان را گرامی می دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی،‌ خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، ضمن دعوت از هم استانیان و کارکنان دانشگاه برای حضور در این مراسم افزود: با برپایی ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی واقع در میدان انقلاب شهرکرد ضمن خدمات مشاوره ای رایگان به مراجعین، بروشور و پمفلت های آموزشی بین مردم توزیع می شود.

گفتنی است: راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور، از ساعت 9:30 صبح امروز جمعه ۲۲ بهمن در 130 نقطه شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری به صورت متمرکز برگزار می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار