دو کارگرِ مدفون شده در حادثه ریزش چاه، با تلاش آتش‌نشانان اصفهانی از زیر آوار خارج و پس از درمان اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به طور سالم به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،وبه نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، ساعت 12 و 15 دقیقه دیروز گزارشی از یک حادثه ریزش چاه و مدفون شدن دو کارگر در زیر آن از سوی مرکز پیام آتش‌نشانی اصفهان به اتاق فرمان 115 اعلام شد.

در این حادثه دو کارگر افغان هنگامی که در حال حفر چاه در عمق 120 متری بودند، دیواره تونلِ چاه فرو ریخت و هر دو، در زیر آوار مدفون شدند.
پس از اعلام این گزارش، یک واحد امدادی به محل مورد نظر اعزام شد اما به رغم به اینکه حادثه مذکور در مسیر ارغوانیه به باغ رضوان، بعد از گردنه زینب، در زمینی کشاورزی واقع در صحرای انقلاب رخ داده بود و حدود 10 کیلومتر از مسیر خاکی و برای آمبولانس صعب العبور بود، تکنسین‌های اورژانس در حداقل زمان بر بالین مصدومان حاضر شدند.
مصدومان این حادثه که با تلاش آتش‌نشانان از زیر آوار بیرون کشیده شده بودند، توسط واحد امدادی فوریت‌های پزشکی پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل شدند.

این دو کارگر که 18 و 32 ساله بودند، آسیب زیادی ندیدند و تنها با تنگی نفس جزئی مواجه بودند.
این ماموریت بیش از 4 ساعت به طول انجامید.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.