نماینده مردم تهران گفت: از نامه اصلاح‌طلبان به مقام معظم رهبری اطلاعی ندارم.

عارف: از نامه اصلاح‌طلبان به مقام معظم رهبری اطلاعی ندرام/ اصلاح‌طلبان از گزینه واحد حمایت می‌کنند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تهدیدات آمریکایی‌ها حرف جدیدی نیست، مردم ما در طول سال‌های بعد از انقلاب به این اظهارات عادت کرده‌اند و هرگاه از آنان چنین اراجیفی می‌شنوند، منسجم‌تر می‌شوند.

وی ادامه داد: ‌راهپیمایی امسال نشان داد مردم ما هیچ اعتنایی به این حرف‌ها ندارند، راه خود را که همان راه امام و انقلاب است را طی می‌کنند.

نماینده مردم تهران تأکید کرد: بحثی که در سال‌های اخیر در جریانات داخل نظام مطرح کرده‌ایم هبستگی و همدلی، همچنین پیاده کردن بحث آشتی ملی است و ضرورت دارد این بحث به صورت جدی دنبال شود.

عارف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای پیشبرد طرح آشتی ملی در سطوح مختلف نظام چه رایزنی‌هایی شده است، تصریح کرد: به طور طبیعی ارتباطات خوبی با جریان‌های اصلی نظام داشته‌ایم، به خصوص از سال 92 به بعد این گفتگوها بیشتر شده است و می‌خواهیم به آن تسریع بدهیم.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه می‌گویند جریان اصلاح‌طلب نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشته است،‌ گفت: بنده اطلاعی از این نامه ندارم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در رابطه با سوالی مبنی بر اینکه همیشه این انتقاد مطرح است که اصلاح‌طلبان ارتباط اندکی با رهبری داشته‌اند و این مسئله بعد از فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پررنگ تر شده است، اظهار داشت: اصلاح طلبان همیشه با مقام معظم رهبری ارتباط داشته‌اند، ایشان رهبر و پدر همه جریانات داخل نظام هستند و ما هم با همین نگاه با ایشان در ارتباط بوده‌ایم.

عارف رابطه با گزینه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این باره بحث‌های جدی داشته‌ایم و امیدواریم طی یکی دو  هفته آینده راهبردمان را برای انتخابات سال آینده به ویژه انتخابات ریاست جمهوری مطرح کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما برای انتخابات ریاست جمهوری سال آتی کاندید می‌شوید، خاطرنشان کرد: انشاالله اصلاح‌طلبان از گزینه واحد حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار