قم؛

اقدامات ترامپ حضور مردم را پرشورتر کرد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات اخیر ترامپ علیه کشورهای اسلامی سبب شد مردم حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ امیرآبادی،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن گفت:امسال با توجه به اینکه رئیس‌جمهور جدید آمریکا اقداماتی را علیه کشورهای مسلمان انجام داده است مردم نسبت به حضورشان احساس مسئولیت بیشتری دارند.

وی افزود: در طول چند سال گذشته مردم حضور پرشوری  در راهپیمایی 22 بهمن داشته‌اند امسال هم شاهد حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جوانان انقلابی امروز از جوانان دوره انقلاب به‌نوعی انقلابی‌تر هستند، امروز جوانانی داریم که دلشان برای انقلاب و مقام  معظم رهبری می‌تپد.

وی با اشاره به اینکه همان‌طور که مقام معظم رهبری می‌فرماید جوانان امروز از جوانان زمان انقلاب پای کارتر هستند، عنوان کرد: وقتی جنگ داعش به وجود آمد و بحث دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) شد دیدیم که چقدر جوانان امروز آمدند و از جنگ با داعش و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) استقبال کردند.

امیرآبادی گفت: پای‌کار آمدن جوانان امروز نشان‌دهنده ماندن جوانان پای نظام و انقلاب اسلامی است مثل بعضی از انقلاب کرده‌ها خسته نیستند درواقع به دنبال آرامش خودشان نیستند به همین جهت مردم و جوانان در 22 بهمن به میدان آمده‌اند و در راهپیمایی شرکت کرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دولت قبل مشاهده کردیم که اقداماتی را علیه ایران و کشورهای مسلمان ازجمله تحریم، جنگ در مناطق مسلمان‌نشین و حمایت از تروریست‌ها را دادند اما این دولت جدید علناً یاوه‌سرایی می‌کند حضور ما در راهپیمایی نقشه دشمنان را بر هم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم برای دشمنان پیام خواهد داشت، تأکید کرد: مردم با وجود تمام مشکلاتی که ازنظر معیشت اقتصادی دارند مثل سال‌های قبل همیشه حامی انقلاب بوده و هستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار