شهردار تهران گفت: دولتمردان آمریکا امروز دیدند که با گزافه گوییهایشان راه به جایی نخواهند برد بلکه استقامت و تلاش بیش از پیش ایرانیان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدباقر قالیباف در جمع مردم اصفهان با بیان اینکه  مردم اصفهان بیشترین هزینه را برای پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس دادندافزود:با رفتاری که دولتمردان آمریکا شروع کردند امروز دیدند که مردم ما هرچقدر به مبارزه بیشتر فراخوانده شوند استقامت و تلاش بیشتری از خود نشان خواهند داد، همان طور که در دوران دفاع مقدس و دیگر حوادث در دفاع از آرمان‌های امام و رهبری به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه 22 بهمن روز پیوند همیشگی بین امت، امام و رهبری است، گفت: هر تهدید و مشکلی که برای کشور ما به وجود آمده بدون شک مردم برای خنثی کردن آن در میدان حاضر شده‌اند و انسجام و وحدت را در سایه ولایت فقیه به نمایش گذاشته اند و این خود مهمترین پاسخ به گزافه‌گویی‌های آمریکایی‌ها است.

وی متذکر شد: مهم‌ترین وظیفه در نظام اسلامی به خصوص در حوزه‌های اجرایی در گام اول برقراری آسایش، آرامش، رفاه و توجه به عدالت اجتماعی بوده و این موارد باید در اولویت قرار گیرد.

شهردار تهران و سخنران سیاسی راهپیمایی 22 بیان داشت: نباید ضعف، ناکارآمدی و تنبلی در کار و مدیریت وجود داشته باشد؛ نباید با بی‌تدبیری در کارها باعث آسیب رساندن به جامعه شویم.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است که آمریکا همواره در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی و توطئه‌چینی برای کشور ما بوده و در آن هیچ شکی نیست اما مردم پای این انقلاب ایستاده‌اند و با استکبار مبارزه می‌کنند.

قالیباف اضافه کرد: مردم زمانی نگران می‌شوند که ضعف مسؤولان را در نحوه خدمت‌گزاری به مردم را به گردن دشمن می‌اندازند که این مسأله را مردم هرگز نخواهند بخشید؛ اگر در برجام با دشمنان همیشگی خود مذاکره کردیم، ریشه در روحیه مبارزه، استکبار ستیزی و قدرت خون شهدا داشت و ارتباطی با قدرت گفت‌وگو نداشت.

وی در ادامه اظهار کرد: گروه 5+1 به برکت انقلاب اسلامی، مبازات و خون شهدا مجبور شدند که پای میز مذاکره بنشینند؛ البته مذاکره نوعی مبارزه است ولی اگر وادادگی صورت گیرد و این برداشت که باشد که دشمن دلسوز ماست، به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید.

شهردار تهران و سخنران سیاسی راهپیمایی 22 ابراز کرد: امروز امنیت جمهوری اسلامی با دیگر کشورهای منطقه و حتی اروپا و آمریکا قابل مقایسه نیست؛ ولی انقلاب اسلامی با فرهنگ و اندیشه انقلابی‌گری و همچنین تدابیر مقام معظم رهبری در شرایطی که هیچ نقطه‌‍‌ای در دنیا امن نیست، باعث امنیت کامل در منطقه شده است که این به برکت انقلاب است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.