امام جمعه چرداول گفت: راهپیمایی باشکوه مردم در روز 22 بهمن نماد وحدت، همدلی، عشق به انقلاب و ارزش های والای نظام مقدس اسلامی است.

راهپیمایی 22 بهمن حلقه وصل اتحادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ احمد امرایی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی شهر سرابله بیان کرد: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی امروز جشن شکرگذاری خود را از برکات و دستاوردهای بزرگ نظام اعلام و با خلق حماسه ای بیاد ماندنی بار دیگر وحدت و انسجام ملی بی نظیر خود را به جهانیان نشان می دهند.

وی اظهارکرد: انقلاب اسلامی در اعماق جان مردم ریشه دوانیده و ملت هیچ وقت از دستاوردهایی همچون استقلال و آزادی که ثمره خون هزاران شهید است دست نخواهند کشید بنابراین حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمادی عینی از تجدید عهد با شهدا، امام شهیدان و بیعت با رهبری معظم انقلاب است.

امرایی اضافه کرد: بصیرت، آگاهی، ولایت مداری، آرمانخواهی، وفاداری به انقلاب از مهمترین پیامدهای شرکت مردم در میعادگاه 22 بهمن است و مردم ایران امسال نیز همچون سال های گذشته خط بطلانی بر نقشه های دشمنان خواهند کشید و استکبار و ایادی آن را بیش از گذشته مایوس و ناامید می کنند.

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد: مشارکت چشمگیر مردم در این عید بزرگ انقلاب نشانگر ولایتمداری، ولایت پذیری و حمایت همه جانبه از رهبری فرزانه انقلاب و منویات معظم له است.

وی تاکیدکرد: صف های به هم پیوسته راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد ارتباط بین مردم با نظام و رهبری ناگسستنی است و این ملت هوشیار هیچگاه از انقلاب و رهبری روی گردان نخواهند شد.
 
 
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.